Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.
Du får gärna upprätta ett ärende, om flygbolaget har avvisat ditt krav, om du saknar svar, eller har mist tålamodet med flygbolaget. Om vi har kontaktat flygbolaget, och du därefter mottar betalning från flygbolaget, skall du fortfarande betala vårt arvode.
Det är omöjligt att säga om det är ditt krav eller Flyghjälps krav, som gör att flygbolaget betalar. Enligt våra villkor skall du alltid betala arvode, om vi har skickat ett krav till flygbolaget, och du mottar betalning.
Du skall bara vara uppmärksam på att inte kommunicera med flygbolaget, efter det att du har upprättat ärendet på vår hemsida. Du får gärna kontakta flygbolaget om du har utgifter för hotell, mat & dryck, samt taxi, eftersom dessa utgifter inte är en del av vårt krav mot flygbolaget.