Flyghjalp-logo-2.png

Karriär 

i en framgångsrik juridisk start-up

Flyghjälps uppgift är att göra försenade flygpassagerare nöjda igen. Vi gör detta genom att erhålla ersättning, samtidigt som vi tillhandahåller oöverträffad service under hela processens gång. Hos Flyghjälp har vi ett nära samarbete mellan advokater, handläggare och programmerare som tillsammans utvecklar smarta lösningar och programvaror som gör att vi kan hantera flera tusen ärenden per månad.


Det är viktigt att du har en stark känsla för vårt uppdrag och att du vill arbeta med skickliga driftiga entreprenörer i ett ungt företag. Då är


Medarbejder

40 av Flyghjälps anställda samlade för Flyghjälps presentation av sin mission och vision. Februari 2019


Flyhjælp som är det danska namnet, startades av tre unga vänner från staden Odense år 2014 och har nu vuxit till 50 anställda, som sitter i ett stort och ljust kontor vid Kløvermarken i Köpenhamn. Men företaget behövdes inte bara i Danmark, därför har Flyhjælp expanderat till Sverige och Norge under namnen Flyghjälp och Flyhjelp under 2017. I slutet av 2019 beslutade de också att expandera till Finland under namnet Lentoapu.


Efter stor framgång med expansionerna har Flyghjälp ytterligare planerat utvidga sin marknad i två nya länder, så det kommer att finnas behov av skickliga och engagerade personer även i framtiden. Du kan läsa mer om företaget här.

Lediga tjänster


Flyghjälp erbjuder kontinuerlig tjänster på både heltid och deltid, samt praktik inom både juridik, marknadsföring och programmering. Du kan se lediga tjänster här


Lediga jobb kommer nedanför. Om inte, ladda om sidan igen.

 

We bring justice to travellers – Welcome onboard!

 

Flyhjælp is looking for Swedish-speaking case workers to work with litigation and enforcement (rättegångar). We are looking for a full-time colleague to start as soon as possible.

Flyhjælp is a highly specialized debt-collection agency who helps air passengers collect their claims for compensation and refund from the airlines according to EU Regulation 261/2004.

We specialize in the Nordic jurisdictions under our brands: FLYHJÆLP | FLYGHJÄLP | FLYHJELP | LENTOAPU | REFUNDMORE 

… and we have our very own litigation department that handles cases in the Danish, Swedish, Norwegian, and Finnish courts. We take cases all the way to the Supreme court or the European Court of Justice if necessary.

We have an ambition to be the best and biggest in the Nordics on air passenger rights.

Flyhjælp is not a law firm, we are a legal tech and legal dev looking for qualified and enthusiastic colleagues to join our litigation department, who:

  • want to work with lawsuits and the courts.
  • have an interest or maybe a background in law.
  • have strong analytical and written skills, and emotional intelligence.
  • speak and write at least one of the Nordic languages at a native or professional level – we are currently looking for a Swedish-speaking colleague.
  • speak and write English.
  • are not afraid to explore new technologies.
  • prefer freedom under responsibility.
  • are interested in work life balance.
  • want to grow and have fun.
  • have a can-do attitude, which is motivating for colleagues and air passengers.
  • and don’t mind that we may be a little wacky at times.

 

In the litigation department, you will gain insight into legal method and civil procedure, learn about evidence theory and to write short and precise texts. You will become an expert on air passenger rights according to EU Regulation 261/2004, and you can get to have oral court hearings in person, via phone or via video.

 

Our core tasks include:

  • Preparation of pleadings in court cases.
  • Settlement negotiations with the airlines.
  • Contact with air passengers about what they have experienced.
  • Contact with the courts regarding our cases.
  • Assessing whether verdicts should be appealed and making appeals.
  • Contact with external partners, including external law firms.

 

 

 

Gustav Thybo

Founder

Frederik Thede

CTO

Benedikte B. Lund

CLO & head of lawsuit

Frederik Hedegaard

CMO

Dennis

Dennis

Head of Finance & Office Lead

Nich

Nicholas

Head of Nordic Operations

Marie

Team Lead, Tryg department & HR-Manager

Rose

Rose

Team Lead, danish department

Simon F - Teamleder Norske afdeling

Simon

Team Lead, norwegian department

Nini

Team Lead, finnish department

Sandra

Team Lead, swedish department

Anton

Legal Team Lead of the Danish Department

Natalia

Legal Team Lead for Sweden & Finland

Patrick

Senior Case worker

Noah

Senior Case worker

Anton

Senior Legal Officer

Erik

Legal case worker

Tobias

Legal case worker

Hjalmar juridisk sagsbehandler

Hjalmar

Legal case worker

d

Matteo

Legal case worker

Joachim - Juridisk sagsbehandler

Joachim

Legal case worker

Christian - Juridisk sagsbehandler

Christian

Legal case worker

Julie - Juridisk sagsbehandler

Julie

Legal case worker

Andrea

Legal case worker

Mari

Mari

Legal case worker

ddddd

Sara

Law Student

William

Law student

09c12826-4a36-43f9-9594-fdb58f43940f

Emilie

Legal Case Worker

6d095dec-39aa-4544-8250-4bb13bd8c6ee

Zascha

Facility Manager & Legal Case Worker

Sine (2)

Sine

Junior Marketing Manager

Anastasia - Sagsbehandler

Anastasia

Head of Nordic Customer Communications & Case worker

Ida

Head of Social & Case worker

Mia

Expert Case Worker

Kurdi

Case worker

Essi

Case worker

Jan

Jan

Case worker

Pelle

Case worker

Oskar

Oskar

Case Worker

Magnus

Case worker

Harald

Case worker

e95efe4b-600a-4530-a417-c990f77c9d95

Cecilie

Case worker

ddddddddddd

Mads

Case worker

Anniina

Case worker

Emil

Case worker

Julius

Case worker

ddd

Ewelina

Case worker

Minni

Case worker

Anna (2)

Anna

Case Worker

Ella (2)

Ella

Case Worker

Luis

Luis

Case Worker

a7e3365c-1372-4061-87c9-38d8c2ac41ef

Elias

Case Worker

2B1EE7AD-6D0D-4304-A02A-C60CB267B6A0

Gry

Case Worker

Silas

Accountant

24c7cfaf-e6e2-4b3b-82ae-14c303f0473b

Jonas

Financial Controller

Mufasa

Office dog

410.000 Kunder
500 Milj. kr. Ersättning
4.6 av 5 Trustpilot poäng