Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.
Förseningar och inställningar belastar dem som reser. När flygförseningar uppstår kan resebolagen försöka att begränsa ett potentiellt missnöje, bland annat genom att vara uppmärksam på passagerarrättigheter enligt EU-förordning 261/2004.
Hos Flyghjälp är vi speciellt duktiga på en sak; nämligen att hjälpa era kunder, när det uppstår utmaningar kring resan till och från destinationen. Våra jurister är experter på områdets juridik. De kan både ge råd om rättigheter och inhämta kompensation från flygbolagen som passagerarna är berättigade till enligt EU-förordning 261/04.
Ert samarbete med Flyghjälp är vederlagsfritt och för er finns det således inga omkostnader förknippade med vår juridiska expertis. Flyghjälp mottar enbart vederlag, om kunden väljer att starta upp ett ärende hos Flyghjälp.
Vet dina kunder att de ofta får en större ersättning direkt från flygbolaget än av resebyrån när de blir försenade?
Överraska kunderna positivt med en lätt lösning, när flyget är försenat eller inställt och de har behov för hjälp. Med Flyghjälp kan ni vända en negativ upplevelse till något positivt.
Ring våra kompetenta jurister och få kvalificerad rådgivning angående förseningar, inställningar EU-förordning och Paketreselagen.
Ni behöver inte betala ut kompensation till era kunder eftersom de redan har fått kompensation från flygbolagen.
Vi inhämtar kompensationen å era kunders vägnar av era kunder och många gånger går vi hela vägen till rätten. Kunderna får en större ersättning än om de skulle ha blivit kompenserade efter Paketreselagen.
Vill du veta mer om eller se exempel på samarbete med Flyghjälp är du välkommen att skicka ett mejl till [email protected]
Gustav Thybo
Founder
Frederik Thede
CTO
Benedikte B. Lund
CLO & head of lawsuit
Frederik Hedegaard
CMO
Dennis
Head of Finance & Office Lead
Rose
Team Lead, danish department
Simon F.
Team Lead, norwegian department
Marie
Team Lead, Tryg department & HR-Manager
Nini
Team Lead, finnish department
Anton
Legal Team Lead of the Danish Department
Natalia
Legal Team Lead for Sweden & Finland
Mia
Expert Case Worker
Anastasia
Head of Nordic Customer Communications & Case worker
Patrick
Senior Case worker
Noah
Senior Case worker
Anton
Senior Legal Officer
Erik
Legal case worker
Tobias
Legal case worker
Hjalmar
Legal case worker
Matteo
Legal case worker
Joachim
Legal case worker
Christian
Legal case worker
Julie
Legal case worker
Andrea
Legal case worker
Mari
Legal case worker
Sara
Law Student
William
Law student
Sine
Junior Marketing Manager
Ida
Head of Social & Case worker
Kurdi
Case worker
Essi
Case worker
Jan
Case worker
Sandra
Case Worker
Pelle
Case worker
Oskar
Case Worker
Magnus
Case worker
Harald
Case worker
Cecilie
Case worker
Mads
Case worker
Anniina
Case worker
Emil
Case worker
Julius
Case worker
Ewelina
Case worker
Minni
Case worker
Silas
Accountant
Mufasa
Office dog
Copyright © 2024 Flyghjälp ApS
Alla rättigheter förbehållna | cvr DK 36 91 74 90
Holmbladsgade 133 2300 Köpenhamn S
© 2024 Flyghjälp ApS