Flyghjalp-logo-2.png

Nedan kan du få en länk för att följa ditt ärende

Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.

Samarbete med Flyghjälp
Flyghjälp ger dina kunder den bästa servicen när skadan redan är skedd

 

Förseningar och inställningar belastar dem som reser. När flygförseningar uppstår kan resebolagen försöka att begränsa ett potentiellt missnöje, bland annat genom att vara uppmärksam på passagerarrättigheter enligt EU-förordning 261/2004.

 

Hos Flyghjälp är vi speciellt duktiga på en sak; nämligen att hjälpa era kunder, när det uppstår utmaningar kring resan till och från destinationen. Våra jurister är experter på områdets juridik. De kan både ge råd om rättigheter och inhämta kompensation från flygbolagen som passagerarna är berättigade till enligt EU-förordning 261/04.

 

Ert samarbete med Flyghjälp är vederlagsfritt och för er finns det således inga omkostnader förknippade med vår juridiska expertis. Flyghjälp mottar enbart vederlag, om kunden väljer att starta upp ett ärende hos Flyghjälp. Vårt vederlag består i 24 % exkl. moms av den inhämtade kompensationen.


Ventetid i lufthavnen

Vet dina kunder att de ofta får en större ersättning direkt från flygbolaget än av resebyrån när de blir försenade?

 

Fördelar för resebyrån vid samarbete med Flyghjälp


    • Ännu bättre kundservice

      Överraska kunderna positivt med en lätt lösning, när flyget är försenat eller inställt och de har behov för hjälp. Med Flyghjälp kan ni vända en negativ upplevelse till något positivt.


    • Gratis juridisk rådgivning

      Ring våra kompetenta jurister och få kvalificerad rådgivning angående förseningar, inställningar EU-förordning och Paketreselagen.


    • Undgå att utbetala kompensation enligt Paketreselagen

      Ni behöver inte betala ut kompensation till era kunder eftersom de redan har fått kompensation från flygbolagen.


    • Kunderna får sina kompensationer

      Vi inhämtar kompensationen å era kunders vägnar av era kunder och många gånger går vi hela vägen till rätten. Kunderna får en större ersättning än om de skulle ha blivit kompenserade efter Paketreselagen.

 

Vill du veta mer om eller se exempel på samarbete med Flyghjälp är du välkommen att ringa oss tfn +46 10 750 24 03  eller skicka ett mejl till ak@flyhjaelp.dk

Gustav Thybo

Grundare och verkställande direktör

Johan Thybo

Medgrundare och Ekonomichef

Philip Brechmann

Medgrundare & IT-chef

Rune

Advokat, och chef för lawsuit

Christina

Jurist och chaf för Claim managers

Kenneth

Chef för Bank & Bökforing

Alex

Marknadsföring- och presschef

Guxi

Chef för Kundtjänst

Oscar

Chef för JCW

Gustav

projektledare

Gry

HR-ansvarig

Rógvi

Kommunikationsansvarig

Johan

Programmerare

Frederik

Programmerare

Petya

Programmerare

Dan

Programmerare

Martin

ekonomiassistent

Heðin

ekonomiassistent

Josephine

Trainee

Mathias

Marketing assistent

Linn

Claim manager

Jan

Claim manager

Dharshika

Claim manager

Axel

Claim manager

Nicolaj

Claim manager

Katja

Jr. Claim manager

Laurits

Jr. Claim manager

Barbara

Jur.kand. i rättsavdelningen

Johan

Juridik studerande i lawsuit

Anton

Juridik studerande i lawsuit

Anna

Juridik studerande i lawsuit

Sarah

Juridik studerande i lawsuit

Nicolai

Juridik studerande i lawsuit

Natalia

Juristassistent

Unnur

Juristassistent

Aja

Juridisk medhjälpare

Eric

Jr. Juristassistent

Fred

Jr. Juristassistent

Edvin

Jr. Juristassistent

Amandus

Jr. Juristassistent

Christoffer

Kundtjänst

Stine

Kundtjänst

Anna

Kundtjänst

Ricardo

Kundtjänst

Erik

Kundtjänst

Lawen

Kundtjänst

Katinka

Kontorhund

100.000 Kunder
175 Milj. kr. Ersättning
9,4 av 10 Trustpilot poäng

Gå med i vår gemenskap

Har du redan ett ärende?