Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.
Förseningar och inställningar belastar dem som reser. När flygförseningar uppstår kan resebolagen försöka att begränsa ett potentiellt missnöje, bland annat genom att vara uppmärksam på passagerarrättigheter enligt EU-förordning 261/2004.
Hos Flyghjälp är vi speciellt duktiga på en sak; nämligen att hjälpa era kunder, när det uppstår utmaningar kring resan till och från destinationen. Våra jurister är experter på områdets juridik. De kan både ge råd om rättigheter och inhämta kompensation från flygbolagen som passagerarna är berättigade till enligt EU-förordning 261/04.
Ert samarbete med Flyghjälp är vederlagsfritt och för er finns det således inga omkostnader förknippade med vår juridiska expertis. Flyghjälp mottar enbart vederlag, om kunden väljer att starta upp ett ärende hos Flyghjälp.
Vet dina kunder att de ofta får en större ersättning direkt från flygbolaget än av resebyrån när de blir försenade?
Överraska kunderna positivt med en lätt lösning, när flyget är försenat eller inställt och de har behov för hjälp. Med Flyghjälp kan ni vända en negativ upplevelse till något positivt.
Ring våra kompetenta jurister och få kvalificerad rådgivning angående förseningar, inställningar EU-förordning och Paketreselagen.
Ni behöver inte betala ut kompensation till era kunder eftersom de redan har fått kompensation från flygbolagen.
Vi inhämtar kompensationen å era kunders vägnar av era kunder och många gånger går vi hela vägen till rätten. Kunderna får en större ersättning än om de skulle ha blivit kompenserade efter Paketreselagen.
Vill du veta mer om eller se exempel på samarbete med Flyghjälp är du välkommen att ringa oss tfn +46 10 750 24 03 eller skicka ett mejl till [email protected]