Flyghjalp-logo-2.png

Samarbeta med Flyghjälp
Flyghjälp ger dina kunder den bästa servicen när skadan redan är skedd

 

Förseningar och inställningar belastar dem som reser. När flygförseningar uppstår kan resebolagen försöka att begränsa ett potentiellt missnöje, bland annat genom att vara uppmärksam på passagerarrättigheter enligt EU-förordning 261/2004.

 

Hos Flyghjälp är vi speciellt duktiga på en sak; nämligen att hjälpa era kunder, när det uppstår utmaningar kring resan till och från destinationen. Våra jurister är experter på områdets juridik. De kan både ge råd om rättigheter och inhämta kompensation från flygbolagen som passagerarna är berättigade till enligt EU-förordning 261/04.

 

Ert samarbete med Flyghjälp är vederlagsfritt och för er finns det således inga omkostnader förknippade med vår juridiska expertis. Flyghjälp mottar enbart vederlag, om kunden väljer att starta upp ett ärende hos Flyghjälp. Ventetid i lufthavnen

Vet dina kunder att de ofta får en större ersättning direkt från flygbolaget än av resebyrån när de blir försenade?

 

Fördelar för resebyrån vid samarbete med Flyghjälp


    • Ännu bättre kundservice

      Överraska kunderna positivt med en lätt lösning, när flyget är försenat eller inställt och de har behov för hjälp. Med Flyghjälp kan ni vända en negativ upplevelse till något positivt.


    • Gratis juridisk rådgivning

      Ring våra kompetenta jurister och få kvalificerad rådgivning angående förseningar, inställningar EU-förordning och Paketreselagen.


    • Undgå att utbetala kompensation enligt Paketreselagen

      Ni behöver inte betala ut kompensation till era kunder eftersom de redan har fått kompensation från flygbolagen.


    • Kunderna får sina kompensationer

      Vi inhämtar kompensationen å era kunders vägnar av era kunder och många gånger går vi hela vägen till rätten. Kunderna får en större ersättning än om de skulle ha blivit kompenserade efter Paketreselagen.

 

Vill du veta mer om eller se exempel på samarbete med Flyghjälp är du välkommen att skicka ett mejl till [email protected]

Gustav Thybo

Founder

Frederik Thede

CTO

Benedikte B. Lund

CLO & head of lawsuit

Frederik Hedegaard

CMO

Dennis

Dennis

Head of Finance & Office Lead

Rose

Rose

Team Lead, danish department

Simon F - Teamleder Norske afdeling

Simon F.

Team Lead, norwegian department

Marie

Team Lead, Tryg department & HR-Manager

Nini

Team Lead, finnish department

Anton

Legal Team Lead of the Danish Department

Natalia

Legal Team Lead for Sweden & Finland

Mia

Expert Case Worker

Anastasia - Sagsbehandler

Anastasia

Head of Nordic Customer Communications & Case worker

Patrick

Senior Case worker

Noah

Senior Case worker

Anton

Senior Legal Officer

Erik

Legal case worker

Tobias

Legal case worker

Hjalmar juridisk sagsbehandler

Hjalmar

Legal case worker

d

Matteo

Legal case worker

Joachim - Juridisk sagsbehandler

Joachim

Legal case worker

Christian - Juridisk sagsbehandler

Christian

Legal case worker

Julie - Juridisk sagsbehandler

Julie

Legal case worker

Andrea

Legal case worker

Mari

Mari

Legal case worker

ddddd

Sara

Law Student

William

Law student

Sine Facility manager

Sine

Junior Marketing Manager

Ida

Head of Social & Case worker

Kurdi

Case worker

Essi

Case worker

Jan

Jan

Case worker

Sandra

Case Worker

Pelle

Case worker

Oskar

Case Worker

Magnus

Case worker

Harald

Case worker

Cecilie

Case worker

ddddddddddd

Mads

Case worker

Anniina

Case worker

Emil

Case worker

Julius

Case worker

ddd

Ewelina

Case worker

Minni

Case worker

Silas

Accountant

Mufasa

Office dog

350.000 Kunder
500 Milj. kr. Ersättning
4.6 av 5 Trustpilot poäng