Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.
Flyghjälp är specialister i passagerarrättigheter under EU-förordningen (EC-regulation 261/2004).
Flyghjälp har ett starkt supportteam, som alltid gärna vill hjälpa dig, om du har frågor.
Vi står alltid klar till att hjälpa, om du har behov för oss. Våra telefontider kan du finna på Flyghjälp.se. Flyghjälp kan ge dig gratis, icke-förpliktande rådgivning, om du är osäker på dina rättigheter.
Om du tidigare själv har försökt att skicka ett anspråk, men har fått avslag, är du också välkommen till att använda vår service. I detta tillfälle undersöker vi, om flygbolaget rättmätigt har avvisat att betala kompensationen. Vi undersöker således, om flygbolaget är ene-ansvarlig för förseningen/ inställningen, och skall betala kompensation, eller om dem inte är ansvarliga och inte skall betala. Om vi kommer fram till, att flygbolaget inte är pliktiga till att betala, har det varit gratis för dig att använda Flyghjälp.
På framsidan av Flyghjälp kan du testa, om du kan vara kompensationsberättigad. Utfyll skemat under Start Här
När du har skrivit under din fullmakt vid upprättelse, är ärendet upprättat.
Vi vinner 98 % av våra ärenden.