logo-small.png

Nedan kan du få en länk för att följa ditt ärende

Om du redan har skapat ett ärende med Flyghjälp och vill hålla dig uppdaterad om ditt ärende kan du få en länk för att följa ditt fall nedan. Du kan också använda länken för att ladda upp nya dokument till ditt ärende eller korrigera din information.

Samarbete med Flyghjälp
Flyghjälp ger dina kunder den bästa servicen när olyckan är ute

 

Förseningar och inställningar belastar de som reser. När flygförseningar uppstår, kan resebolagen försöka att begränsa ett potentiellt missnöje vid att bland annat vara uppmärksam på passagerarrättigheter efter EU-förordningen 261/2004.

 

Hos Flyghjälp är vi speciellt duktiga till en sak; nämligen att hjälpa era kunder, när det uppstår utmaningar i förbindelse med resan till och från destinationen. Våra jurister är experter på områdets juridik, och kan både ge rådgivning om rättigheter och inhämta den kompensation från flygbolagen som passagerarna är berättigad till, enligt den EU-förordning 261/04.

 

Ett samarbete med Flyghjälp är vederlagsfritt för er, och det är således inga omkostnader förbundet med att använda er av vår juridiska expertis. Flyghjälp mottager enbart vederlag, om kunden väljer att starta upp ett ärende hos Flyghjälp. Vårt vederlag består i 20 % exkl. moms av den inhämtade kompensationen.


Ventetid i lufthavnen

Av dina kunder kan de ofta få en större ersättning direkt från flygbolaget än från resebyrån när de är sena?

 

Resebyråns fördelar vid samarbete med Flyghjälp


    • Ännu bättre kundservice

      Överraska kunderna positivt med en lätt lösning, när flyget är försenat eller inställt och de har behov för hjälp. Med FlyHjälp kan ni vända en dålig upplevelse till en positiv.


    • Gratis juridisk rådgivning

      Ring till våra kompetenta jurister och få kvalificerad rådgivning angående förseningar, inställningar EU-förordning och Paketreselagen.


    • Undgå att utbetala kompensation efter Paketreselagen

      Ni behöver inte utbetala kompensation till era kunder eftersom de redan har fått kompensation från flygbolagen.


    • Kunderna får deras kompensation

      Vi inhämtar kompensationen på vägnar av era kunder, och många gånger går vi hela vägen till rätten. Kunderna får en större kompensation, än om de skulle ha blivit kompenserade efter Paketreselagen.

 

Vill du veta mer om eller se exempel på samarbete med Flyghjälp är du välkommen att ringa oss tel 82 82 90 90 eller skicka ett mail till jt@flyhjaelp.dk

Gustav Thybo Grundare och verkställande direktör
Gustav Thybo Grundare och verkställande direktör
Johan Thybo Medgrundare och Ekonomichef
Johan Thybo Medgrundare och Ekonomichef
Philip Brechmann Medgrundare & IT-chef
Philip Brechmann Medgrundare & IT-chef
Kenneth Chef för Bank & Bökforing
Kenneth Chef för Bank & Bökforing
Guxi Chef för Kundtjänst
Guxi Chef för Kundtjänst
Alex Marknadsföringsansvarig
Alex Marknadsföringsansvarig
Johan Programmerare
Johan Programmerare
Frederik Programmerare
Frederik Programmerare
Dan Programmerare
Dan Programmerare
Martin Bank & Bokföring
Martin Bank & Bokföring
Josephine Trainee
Josephine Trainee
Marc Claim manager
Marc Claim manager
Linn Claim manager
Linn Claim manager
Jan Claim manager
Jan Claim manager
Unnur Claim manager
Unnur Claim manager
Oscar Claim manager
Oscar Claim manager
Gry Claim Manager
Gry Claim Manager
Natalia Claim manager
Natalia Claim manager
Dharshika Claim manager
Dharshika Claim manager
Sarah Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Sarah Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Johan Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Johan Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Anton Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Anton Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Patrick Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Patrick Jur.Kand. i Rättegångsavdealningen
Anna Kundtjänst
Anna Kundtjänst
Christoffer Kundtjänst
Christoffer Kundtjänst
Ricardo Kundtjänst
Ricardo Kundtjänst
Rogvi Kundtjänst
Rogvi Kundtjänst
71.086 Kunder
73 Milj. kr. Ersättning
9.5 av 10 Trustpilot poäng